مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 10:132019-08-19سياسي

باید احترام روحانیت به ویژه آیت الله یزدی حفظ شود


باید احترام روحانیت به ویژه شخصیت برجسته ای همچون آیت الله یزدی که مورد احترام امام خمینی (ره) بود حفظ شود.

- دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: باید احترام روحانیت به ویژه شخصیت برجسته ای همچون آیت الله یزدی که مورد احترام امام خمینی (ره) بود حفظ شود.

اسدالله بادامچیان در گفت وگو با ایسنا، درباره اختلاف آیت الله یزدانی و آملی لاریجانی اظهار کرد: ما باید همه احترام علما و روحانیت را حفظ کنیم.

همواره بین فقها و علما اختلافات فقهی وجود داشته که مفید بوده و موجب گفت وگوها و مباحثه ها می شده و نتیجه نهایی آن هم به نفع فقه است.

گاهی هم اختلافات در مسائل سیاسی و اجتماعی بین علما شکل می گیرد که علما هم مانند هر کس دیگری حق دارند نظرات گوناگون داشته باشند البته گاهی بیان این نظرات با لحن تند انجام می شود، بنابراین وجود نظرات مختلف در بین فقها و علما هم طبیعی است.

وی درباره رسانه ای شدن این اختلافات ادامه داد: با وجود رسانه های ارتباط جمعی و شبکه های اجتماعی این نظرات مخفی نمی ماند و در اختیار جامعه قرار می گیرد.

البته من هنوز خبر ندارم که اصل صحبت های آیت الله یزدی چه بوده است چون جامعه مدرسین اعلام کرده که اصل مباحث آن مطالبی نیست که بیان شده است، اما در این بین بعضی ها از این مسائل سوء استفاده کرده و به آن دامن می زنند که ما باید آن را محک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید احترام روحانیت به ویژه آیت الله یزدی حفظ شود

باید احترام روحانیت به ویژه آیت الله یزدی حفظ شود