مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 12:082019-08-19اقتصادي

اختصاص 5 میلیارد تومان از اعتبارات سازمان میراث فرهنگی به استان مرکزی


رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: پنج میلیارد تومان جهت مرمت بناهای تاریخی و توسعه زیرساخت ها به استان مرکزی اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر مونسان در حاشیه بازدید از پارک سرچشمه محلات در جمع خبرنگاران بیان کرد: استان مرکزی ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد و شهرستان محلات و منطقه نمونه گردشگری سرچشمه این شهر جای توسعه دارند.

باید پای سرمایه گذاران به این منطقه باز شود و همچنین باید فضاهای اقامتی ایجاد شود تا اقتصاد شهر رونق یابد .

وی با اشاره به مکاتبه با ریاست جمهوری و کسب اجازه جهت احداث 500 هتل در اقصی نقاط کشور با اراضی رایگان و یا اقساط 20 ماهه، افزود: تلاش می شود که هتل ها در مناطق کم برخوردار استقرار یابد که پارک سرچشمه محلات می تواند مشمول این مناطق باشد، این دستور از جانب دکتر روحانی به وزراتخانه های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و کشور ابلاغ شده است و از استاندار مرکزی درخواست شد که در استان مرکزی زمین با اقساط بلندمدت یا رایگان جهت ساخت هتل به سرمایه گذاران واگذار شود .

مونسان تصریح کرد: در راستای مرمت بناهای تاریخی و توسعه زیرساخت های استان 5 میلیارد تومان در نظرگرفته می شود تا با تدبیر و اولویت استاندار و مجموعه استان برای زیرساخت ها و ترمیم و مرمت بناهای تاریخی تخصیص یابد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 میلیارد تومان از اعتبارات سازمان میراث فرهنگی به استان مرکزی

اختصاص 5 میلیارد تومان از اعتبارات سازمان میراث فرهنگی به استان مرکزی