مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 14:032019-08-19سياسي

آبیاری قطره ای 25 هکتار از فضای سبز دانشگاه حکیم سبزواری انجام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه حکیم سبزواری، سیاوش پور، معاون مالی و اداری دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به اینکه مدیریت سبز در سال های اخیر به عنوان یکی از اولویت های اصلی این دانشگاه مدنظر قرار گرفته است، - آبیاری قطره ای 25 هکتار از فضای سبز دانشگاه حکیم سبزواری در راستای اعمال مدیریت سبز در این دانشگاه، انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه حکیم سبزواری، سیاوش پور، معاون مالی و اداری دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به اینکه مدیریت سبز در سال های اخیر به عنوان یکی از اولویت های اصلی این دانشگاه مدنظر قرار گرفته است، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش شد مدیریت سبز در دو حوزه کلیدی آب و انرژی در دانشگاه حکیم سبزواری عملیاتی شود.

سیاوش پور افزود: در حوزه بهینه سازی مصرف آب سیستم آبیاری قطره ای در بیشتر مناطق فضای سبز دانشگاه حکیم سبزواری (حدود 250000 مترمربع) مورد استفاده قرار گرفته است.

معاون مالی و اداری دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به اینکه درزمینهٔ مصرف آب در دانشگاه حکیم سبزواری با بحران پایین آمدن سطح آب های زیرزمینی مواجه بوده ایم، گفت: در طی چند سال گذشته حدود 40 متر افت سطح آب های زیرزمینی را در دانشگاه داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیاری قطره ای 25 هکتار از فضای سبز دانشگاه حکیم سبزواری انجام شد

آبیاری قطره ای 25 هکتار از فضای سبز دانشگاه حکیم سبزواری انجام شد