مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 15:132019-08-19اقتصادي

سرمایه گذاری 180 هزار میلیارد تومانی سرمایه گذران در بخش گردشگری


رییس سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: سرمایه گذاری 180 هزار میلیارد تومانی سرمایه گذران در بخش گردشگری کشور نشان از امید سرمایه گذاران به این بخش و رونق گردشگری کشور دارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر مونسان در جریان بازدید از ارگ تاریخی میشیجان خمین بیان کرد: ارگ میشیجان به خوبی توسط سرمایه گذار مرمت شده و بنایی که تقریبا بخش هایی از آن بین رفته است به خوبی ترمیم و بازسازی شده است .

وی با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی در جهت جلب مشارکت مردم و بخش خصوصی تلاش دارد،افزود: در دولت دوازدهم از مشارکت مردم در مرمت بناهای تاریخی استفاده و عمده بناهای تاریخی جهت بهره برداری به مردم واگذار می شود.

این اقدام فضایی جهت تولید کسب و کار و اشتغال ایجاد می کند و در واقع یک بازی برد برد برای سازمان و سرمایه گذاران است .

مونسان اظهار کرد: منابع سازمان محدود است و بودجه سازمان به تنهایی کفاف این میزان حفاظت و مرمت را نمی کند و با امکان ایجاد شده در بودجه های سنواتی و اجازه قانونگذار می توان بناهای زیر سطح یک را واگذار کرد که این امر محقق شده است و در برخی موارد سرمایه گذارانی مالکیت بناها را نیز دریافت کرده اند که سازمان از این امر حمایت می کند و در بناهایی که سازمان مالک بناست حق بهره برداری واگذار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 180 هزار میلیارد تومانی سرمایه گذران در بخش گردشگری

سرمایه گذاری 180 هزار میلیارد تومانی سرمایه گذران در بخش گردشگری