مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 16:382019-08-19اجتماعي

برگزاری جشنواره «من و آینده» در راستای کاستن از مهاجرت دانش آموزان مدارس سمپاد


رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان گفت: جشنواره «من و آینده» در راستای کاستن از مهاجرت دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان به خارج از کشور برگزار می شود.

- برگزاری جشنواره من و آینده در راستای کاستن از مهاجرت دانش آموزان مدارس سمپاد رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان گفت: جشنواره من و آینده در راستای کاستن از مهاجرت دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان به خارج از کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه مهاجرانی، رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در نشست سرپرست وزارت آموزش و پرورش در نشست با مدیران و کارکنان این مرکز با قدردانی از زحمات و تلاش کارشناسان مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان، اظهار کرد: سازمان پرورش استعدادهای درخشان پس از تصویب ادغام سمپاد و باشگاه دانش پژوهان به مرکز تنزل یافته است و با اینکه ازنظر حقوقی مجموعه کوچک شد اما دو کار طرح ملی شهاب و جشنواره جوان خوارزمی به مجموعه مرکز اضافه شده است.

وی گفت: در دو معاونت مرکز، مرکز سیاست گذاری مدارس استعدادهای درخشان، المپیادهای دانش آموزی و اجرای طرح ها بر اساس سند تحول بنیادین را بر عهده داریم و به طور مشخص انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره «من و آینده» در راستای کاستن از مهاجرت دانش آموزان مدارس سمپاد

برگزاری جشنواره «من و آینده» در راستای کاستن از مهاجرت دانش آموزان مدارس سمپاد