مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مرداد 1398 ساعت 08:382019-08-20فرهنگي

حلقه مفقوده سینمای کودک چیست؟


احمد الستی، ارتباط بین نسل کنونی و نسل های پیشین را حلقه مفقوده سینمای کودک دانست و گفت: ضروری است که نسل جدید را بهتر بشناسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگاه آموزشی سینما به زبان ساده با حضور احمد الستی، مدیر گروه رشته سینما در پردیس هنرهای زیبای (28 مردادماه) به مناسبت برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در سینما ساحل اصفهان برپا شد.

در این کارگاه که با استقبال کودکان و نوجوانان اصفهانی روبرو شد، فیلم و انواع آن به زبانی ساده و قابل فهم برای کودکان و نوجوانان، مورد بررسی قرار گرفت.

احمد الستی، با توضیح تقسیم بندی انواع فیلم و مناظره با حاضرین، این کارگاه را پیش برد و در سه ساعت، انواع فیلم داستانی، مستند، تجربی و انیمیشن را به کودکان و نوجوانان معرفی کرد.

در بخشی دیگر از این کارگاه، این پژوهشگر سینما و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران به توضیح ژانر و انواع آن در فیلم های داستانی پرداخت و با پخش قطعات چند فیلم کودک، این موضوعات را به خوبی تعریف کرد.

الستی، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان ضمن تقدیر از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با ابراز خوش بینی نسبت به نتیجه جشنواره های این چنینی اظهار کرد: از استقبال، مشارکت و مناظره کودکان در این کارگاه خوشحال و راضی هستم و به حق به آینده امیدوار شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه مفقوده سینمای کودک چیست؟

حلقه مفقوده سینمای کودک چیست؟