مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 08:032019-08-21سياسي

سخنگوی کارگزاران، عارف را محافظه کار و حجاریان را رادیکال خواند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حسین مرعشی در گفتگو با ایرنا و درباره نسخه انتخاباتی مطلوب برای اصلاح طلبان اظهار داشت: شخصا فکر می کنم که اگر ظرفیت های تکنوکراتیک (فن سالاری) سیاسی را بتوانیم بسیج و وارد انتخابات کنیم یعنی شخصیت های موثر فن .

- سخنگوی کارگزاران نسخه عارف و صفایی فراهانی و حجاریان و علوی تبار را یک جا پیچید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حسین مرعشی در گفتگو با ایرنا و درباره نسخه انتخاباتی مطلوب برای اصلاح طلبان اظهار داشت: شخصا فکر می کنم که اگر ظرفیت های تکنوکراتیک (فن سالاری) سیاسی را بتوانیم بسیج و وارد انتخابات کنیم یعنی شخصیت های موثر فن سالار و سیاست دان را برای حضور در انتخابات قانع کنیم هم می توانیم پیروز شویم و هم کارآمدی مجلس را افزایش دهیم.

اگر قرار باشد روزی نیرو های رادیکال را به صحنه بیاوریم می توانیم از آقایان صفایی فراهانی، حجاریان، علوی تبار و عبدالله نوری استفاده کنیم و اگر قرار شد محافظه کاران را بیاوریم امثال عارف را می توانیم به کار بگیریم.

از نظر من عارف شخصیت مفید و به دردبخوری است، ولی ذاتش سیاسی نیست و از نظر ویژگی شخصیتی سیاستمدار تلقی نمی شود بلکه چهره ای دانشگاهی، ملایم و متین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی کارگزاران، عارف را محافظه کار و حجاریان را رادیکال خواند

سخنگوی کارگزاران، عارف را محافظه کار و حجاریان را رادیکال خواند