مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 10:082019-08-21سياسي

7500 متر باغ توسط پیمانکار فضای سبز تصرف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین شهابی، رییس اداره بازرسی منطقه 5 درباره رفع تصرف باغات در این منطقه اظهارداشت: پیرو بازدید صورت گرفته از باغات متعلق به شهرداری در منطقه 5، - رییس اداره بازرسی منطقه 5 تهران از بازپس گیری 7500 متر باغ تصرف شده شهرداری، توسط پیمانکار متخلف خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین شهابی، رییس اداره بازرسی منطقه 5 درباره رفع تصرف باغات در این منطقه اظهارداشت: پیرو بازدید صورت گرفته از باغات متعلق به شهرداری در منطقه 5، باغی که توسط پیمانکار خاطی تصرف شده بود، با دقت نظر نیرو های بازرسی منطقه باز پس گرفته شد.

وی گفت: قطعه باغی به متراژ 7500 مترواقع در ناحیه 2 در سال 1394 در اختیار یک پیمانکار فضای سبز، تحت عنوان تجهیز کارگاه قرارگرفته بود، که با پیگیری های مستمر اداره بازرسی و دستور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، تخلیه و به اداره فضای سبزمنطقه تحویل داده شد.

همچنین پرونده پیمانکار خاطی که بعد از اتمام قرارداد، اقدام به تحویل محل کارگاهی نکرده بود، توسط اداره حقوقی منطقه پی گیری وقانون برای وی اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7500 متر باغ توسط پیمانکار فضای سبز تصرف شد

7500 متر باغ توسط پیمانکار فضای سبز تصرف شد