مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 11:382019-08-21فرهنگي

اعلام زمان نمایش فیلم های کانون در جشنواره ی کودک


زمان و محل نمایش دو پویانمایی «سگی که مرض داشت» و «زری زری کاکل زری» از تازه های امور سینمایی کانون پرورش فکری در سی ودومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان مشخص شد.

- زمان و محل نمایش دو پویانمایی سگی که مرض داشت و زری زری کاکل زری از تازه های امور سینمایی کانون پرورش فکری در سی ودومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان مشخص شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این دو اثر در بخش مسابقه ی ملی پویانمایی روز 31 مرداد 1398 ساعت 16:30 در پردیس سینمایی چهارباغ سالن نقش جهان و روز یک شهریور در همین بخش ساعت 20:45 در سالن زنده رود پردیس سینمایی ساحل نمایش داده خواهد شد.

بر اساس این خبر روز دوم شهریور نیز دو پویانمایی سگی که مرض داشت اثر پروین تجوید و زری زری کاکل زری ساخته ی مهین جواهریان در بخش آثار ایران و بین الملل ساعت 17 در سالن چارسوق پردیس چهارباغ اصفهان به روی پرده می رود.

انیمیشن کوتاه سگی که مرض داشت با تکنیک دو بُعدی ساخته شده و داستان سگی است که به دلیل این که همه چیز می خورد، مریض می شود و پزشکان کلینیک دامپزشکی وقتی برای درمان او تلاش می کنند متوجه می شوند چیزهای زیادی خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان نمایش فیلم های کانون در جشنواره ی کودک

اعلام زمان نمایش فیلم های کانون در جشنواره ی کودک