مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 16:282019-08-21اقتصادي

کمبود 60 واگن در خط یک قطارشهری/ 30 درصد تردد خودروها در اطراف حرم گذری است


معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد با اشاره به اینکه «در خط یک قطارشهری 60 واگن کمبود داریم»، گفت: برای حل این مشکل نیاز به مجوز دولت برای واردات واگن داریم.

- معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد با اشاره به اینکه در خط یک قطارشهری 60 واگن کمبود داریم ، گفت: برای حل این مشکل نیاز به مجوز دولت برای واردات واگن داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- خلیل الله کاظمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در شهرداری مرکز برگزار شد، در خصوص اتمام پروژه های شهرداری در زمان مقرر اظهار کرد: تاکنون کمتر دیده شده است که بعد از کلنگ زنی پروژه ها روزشمار برای آن تعبیه شود و در روزهای اول برای ما نیز کاری سخت بود ولی ما مقید به این موضوع هستیم تا در چارچوب زمانی تعریف شده پروژه را به اتمام برسانیم.

وی افزود: برخی از پروژه های ما همچون دوربرگردان شهید هاشمی از زمان موعد جلوتر است و تاکنون تاخیر در پروژه ها نداشته ایم.

در رابطه با منابع مالی معتقد هستم زمانی که شهروندان احساس کنند برای توسعه شهر اقداماتی در حال انجام است، مسلما در کمک به پرداخت عوارض خود اقدام خواهند کرد.

پارکینگ آزادی آبان ماه سال آینده به بهره برداری می رسد معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد در خصوص وضعیت پارکینگ غیر همسطح آزادی بیان کرد: این پارکینگ که محل پارک خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 60 واگن در خط یک قطارشهری/ 30 درصد تردد خودروها در اطراف حرم گذری است

کمبود 60 واگن در خط یک قطارشهری/ 30 درصد تردد خودروها در اطراف حرم گذری است