مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 19:282019-08-21سياسي

تفاهم های امضا شده بین میراث فرهنگی و هند را احیا می کنیم


باید همه ی تفاهم نامه های فرهنگی که در گذشته بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران با کشور هند به امضا رسیده، - سفیر هند در ایران گفت: باید همه ی تفاهم نامه های فرهنگی که در گذشته بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران با کشور هند به امضا رسیده، دوباره احیاء کنیم که امیدواریم این ارتباط قوی فرهنگی ادامه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گادام دارمندرا که در آیین افتتاح نمایشگاه نقاشی شگفتی های معماری هندوستان در کاخ گلستان صحبت می کرد، گفت: از تمام طرح ها و پیشنهادات کاخ گلستان استقبال می کنیم و آن را در سفارت هند برای اجرا پیش می بریم.

او با بیان این که شاید هفتاد سال برقراری روابط دیپلماتیک هندوستان و ایران شاید زمان زیادی برای تمدن های باستانی ایران و هند که قدمت زیادی دارند نباشد، ادامه داد: با این وجود معتقدیم این مدت توانست روابط دو کشور را محکم تر کند و ما آمادگی کامل را برای همکاری فرهنگی با سازمان میراث فرهنگی و کاخ گلستان را داریم و همه ی هندی های مقیم تهران را از برپایی این نمایشگاه با خبر می کنیم.

وی با تاکید بر ادامه دادن همکاری های موزه ای بین هند و ایران، اظهار کرد: حس می کنم در هندوستان هستم و این مکان به نظرم آشناست، این را نشان دهنده ی اشتراکات فرهنگی دو کشور ایران و هند می دانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم های امضا شده بین میراث فرهنگی و هند را احیا می کنیم

تفاهم های امضا شده بین میراث فرهنگی و هند را احیا می کنیم