مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 شهریور 1398 ساعت 14:032019-08-23بين الملل

به حملات خود ادامه دهید ایران نیز مشارکت خواهد کرد


رییس ائتلاف دولت قانون عراق با هشدار دادن به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اگر حملات این رژیم ادامه یابد عراق به میدان جنگی تبدیل خواهد شد که بیش از یک کشور از جمله ایران در آن شرکت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از السومریه نیوز، نوری مالکی، رییس ائتلاف دولت قانون عراق اعلام کرد که اگر رژیم صهیونیستی به هدف قرار دادن عراق ادامه دهد، این کشور به میدان جنگی تبدیل خواهد شد که بیش از یک کشور از جمله ایران در آن شرکت خواهند کرد.

رییس دفتر نوری مالکی به نقل از وی در توییتر خود نوشت: اگر ثابت شود که اسراییل در عملیات های اخیر دست دارد، عراق با قدرت پاسخ خواهد داد.

بر اساس این گزارش، پیش از این ابومهدی مهندس، معاون الحشد الشعبی عراق گفته بود که آمریکا مسئول اول و آخر حملات اخیر به عراق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا مواضع وابسته به حشد شعبی چندین بار هدف حملات و انفجارهایی قرار گرفته است.

همچنین حشد شعبی عراق اخیرا در بیانیه ای اعلام کرد که پدافند هوایی اش توانست است هواپیمای به پرواز در آمده بر فراز مقر تیپ 12 حشد در کمربند امنیتی بغداد را هدف قرار دهد.

پیش از این نیز عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور هرگونه هواپیماهای جنگی را که حریم هوایی عراق را نقض کنند، سرنگون خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به حملات خود ادامه دهید ایران نیز مشارکت خواهد کرد

به حملات خود ادامه دهید ایران نیز مشارکت خواهد کرد