مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 09:282019-08-24ورزشي

گردشگری مازندران؛ برگ برنده ایران در جام جهانی 2022 قطر!


اگر به دو دهه پیش برگردید، فوتبال تنها عشق بچه های جنوب شهر به زمین خاکی و ساعت ها با پای برهنه به دنبال یک توپ دویدن و نهایتا پیروزی و شادی در دربی خلاصه می شد اما امروز، - این ورزش وسوسه برانگیز، از حالت سرگرمی و ورزشی به یک صنعت و سیاست تمام عیار بدل شده است.

ورزشی که با تبدیل شدن به یک صنعت به شدت درآمدزا، جزء یکی از پردرآمدترین حرفه های حال حاضر در جهان شده است و شاید برایتان جالب باشد، در کنار این ورزش صنعت گردشگری نیز رونق خاصی گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برگزاری رقابت های جام جهانی، یکی از آن فرصت هایی است که می تواند به رونق گردشگری بیانجامد و در این میان، برگزاری رقابت های جام جهانی 2022 قطر، می تواند یکی از بهترین فرصت های به دست آمده برای کشور میزبان و همسایگان آن ها برای رشد و رونق این صنعت باشد.

برگزاری رقابت های جام جهانی قطر به واسطه همسایگی و روابط بسیار خوب سیاسی با جمهوری اسلامی ایران، می تواند فرصتی ناب برای کشور و رونق جذب توریست و جهانگرد محسوب شود و در این میان تعدادی از استان های کشورمان، به دلیل خاص بودن شرایط شان می توانند در اولویت هدایت تماشاگرانی باشد که به کشورهای اطراف و همسایه نیز سری می زنند و از آن کشورها بازدید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری مازندران؛ برگ برنده ایران در جام جهانی 2022 قطر!

گردشگری مازندران؛ برگ برنده ایران در جام جهانی 2022 قطر!