مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 11:282019-08-24سياسي

تبلیغ مبتنی بر دغدغه های مردم موثر است


مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در حاشیه انتصاب حجج الاسلام خالقی و کریمی به عنوان سرپرست ادارات تبلیغات اسلامی دماوند و پردیس تبلیغ را زمانی اثرگذار دانست که در متن زندگی مردم جای داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران حجت الاسلام سهرابی در جلسه معارفه حجج الاسلام خالقی و کریمی به عنوان سرپرست ادارات تبلیغات اسلامی دماوند و پردیس، در خصوص انجام کارهای بزرگ و شرکت دادن مردم در آن کارها اظهار کرد: امروز روز کارهای بزرگ است و کارهای جزیی مقدور به محدودیت های یک شهر، یک مسجد و اداره، دیگر آن جواب قبلی را نمی دهد.

ضمن اینکه باید اجزاء نهادهای فرهنگی بازسازی، هم افزا و توانمند شوند؛ ولی تا این پیوستگی، وحدت و اتحاد را نداشته باشیم، کارهای بزرگ از ما برنخواهد آمد.

وی افزود: در حال حاضرکارهای بزرگ دیده می شوند و مردم نیز این انگیزه را پیدا می کنند که در آن کارها شرکت کنند، از طرفی آنقدر ما را جز جز و قطعه قطعه کرده اند که هر کدام به تنهایی قادر به انجام کارهای بزرگ نیستیم.

به عنوان مثال امروز یک برنامه تلویزیونی چنین قدرتی را دارد که این انگیزه را در مردم به وجود آورد و حتی چند ماه بعد از سیل میلیاردها کمک مالی برای کمک به مردم سیل زده جمع آوری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ مبتنی بر دغدغه های مردم موثر است

تبلیغ مبتنی بر دغدغه های مردم موثر است