مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 13:432019-08-24سياسي

زمانی تبلیغ موثر واقع می شود که مبتنی بر دغدغه های مردم باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سهرابی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، در جلسه معارفه حجج الاسلام خالقی و کریمی به عنوان سرپرست ادارات تبلیغات اسلامی دماوند و پردیس، - حجت الاسلام سهرابی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، در حاشیه انتصاب حجج الاسلام خالقی و کریمی به عنوان سرپرست ادارات تبلیغات اسلامی دماوند و پردیس، تبلیغ را زمانی اثرگذار دانست که در متن زندگی مردم جای داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سهرابی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، در جلسه معارفه حجج الاسلام خالقی و کریمی به عنوان سرپرست ادارات تبلیغات اسلامی دماوند و پردیس، در خصوص انجام کار های بزرگ و شرکت دادن مردم در آن کارها، گفت: امروز روز کار های بزرگ است و کار های جزیی مقدور به محدودیت های یک شهر، یک مسجد و اداره، دیگر آن جواب قبلی را نمی دهد.

ضمن اینکه باید اجزاء نهاد های فرهنگی بازسازی، هم افزا و توانمند شوند؛ ولی تا این پیوستگی، وحدت و اتحاد را نداشته باشیم، کار های بزرگ از ما برنخواهد آمد.

وی افزود: در حال حاضرکار های بزرگ دیده می شوند و مردم نیز این انگیزه را پیدا می کنند که در آن کار ها شرکت کنند، از طرفی آنقدر ما را جز جز و قطعه قطعه کرده اند که هر کدام به تنهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمانی تبلیغ موثر واقع می شود که مبتنی بر دغدغه های مردم باشد

زمانی تبلیغ موثر واقع می شود که مبتنی بر دغدغه های مردم باشد