زمانی تبلیغ موثر واقع می شود که مبتنی بر دغدغه های مردم باشدبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سهرابی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، در جلسه معارفه حجج الاسلام خالقی و کریمی به عنوان سرپرست ادارات تبلیغات اسلامی دماوند و پردیس، - حجت الاسلام سهرابی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، در حاشیه انتصاب حجج الاسلام خالقی و کریمی به عنوان سرپرست ادارات تبلیغات اسلامی دماوند و پردیس، تبلیغ را زمانی اثرگذار دانست که در متن زندگی مردم جای داشته باشد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سهرابی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، در جلسه معارفه حجج الاسلام خالقی و کریمی به عنوان سرپرست ادارات تبلیغات اسلامی دماوند و پردیس، در خصوص انجام کار های بزرگ و شرکت دادن مردم در آن کارها، گفت: امروز روز کار های بزرگ است و کار های جزیی مقدور به محدودیت های یک شهر، یک مسجد و اداره، دیگر آن جواب قبلی را نمی دهد. ضمن اینکه باید اجزاء نهاد های فرهنگی بازسازی، هم افزا و توانمند شوند؛ ولی تا این پیوستگی، وحدت و اتحاد را نداشته باشیم، کار های بزرگ از ما برنخواهد آمد. وی افزود: در حال حاضرکار های بزرگ دیده می شوند و مردم نیز این انگیزه را پیدا می کنند که در آن کار ها شرکت کنند، از طرفی آنقدر ما را جز جز و قطعه قطعه کرده اند که هر کدام به تنهایی برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |