مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 15:432019-08-24اقتصادي

طرح های «تام تام» وزارت راه برای خانه دار کردن مردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بخش مسکن در یک و نیم سال گذشته دستخوش تغییر و تحولات زیادی شد بطوریکه قیمت مسکن در این مدت بیش از 110 درصد رشد داشته و بسیاری از متقاضیان مسکن، - در حالی که ماههاست رییس جمهور بر ساماندهی بازار مسکن تاکید کرده و وزارت راه و شهرسازی را بر این مهم مکلف کرده، معاونت مسکن این وزارتخانه هر روز از طرح های جدیدی که نام تام بر آن نهاده و در مرحله مطالعاتی قرار دارد خبر می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بخش مسکن در یک و نیم سال گذشته دستخوش تغییر و تحولات زیادی شد بطوریکه قیمت مسکن در این مدت بیش از 110 درصد رشد داشته و بسیاری از متقاضیان مسکن، جامانده های بازار نام گرفتند.

در این مدت بارها دلایل مختلفی برای رشد قیمت مسکن مطرح شد که شامل رشد نرخ ارز،کاهش ارزش پول ملی و خروج از رکود بعد از 4 سال بود.

بارها مسوالان ارشد کشور از رشد قیمت مسکن اظهار ناراحتی کرده و هر بار از مسوولان ذیربط و وزارتخانه مربوطه خواستند که به این موضوع رسیدگی و راهکارهای مناسبی ارائه کنند.

آخرین بار روحانی رییس جمهوری در دیدار با مسوولان ارشد وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد که این وزارتخانه راهکار مناسبی برای ساماندهی بازار مسکن ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های «تام تام» وزارت راه برای خانه دار کردن مردم

طرح های «تام تام» وزارت راه برای خانه دار کردن مردم