مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 11:282019-08-25سياسي

رییس شورای شهر تهران: خط 7 مترو ایمن است


رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افتتاح خط 7 مترو که قرار است فردا و با حضور شهردار تهران صورت گیرد، گفت: این خط از ایمنی لازم برخوردار است و مشکلی در آن وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی رفسنجانی در پایان یکصد و شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در نیمه راه شورا قرار داشتیم که گزارشی کوتاه از اقدامات و عملکرد کمیسیون های تخصصی شورا توسط روسای این کمیسیون ها ارائه شد.

وی افزود: هر یک از کمیسیون ها گزارشی از آنچه که به عنوان برنامه های خود ظرف دو سال گذشته بود ارائه کردند و برنامه های آینده خود را نیز تشریح کردند.

در ادامه، انتخابات ریاست شورا برگزار شد که ریاست شورا با 18 رای و نایب رییس با 17 رای و همچنین منشی ها با 16 و 14 رای انتخاب شدند و ثباتی در شورا ایجاد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم همین ثبات در مدیریت شهری هم ظرف سال های آینده حفظ شود تا شاهد انجام اقداماتی خوب و موثر باشیم.

شورای شهر تهران در این دوره فعالیت قابل قبولی داشته و از فعالیت آن می توان دفاع کرد و سعی کردیم تا همان وعده هایی را که داده بودیم را عملی کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص آنچه که به عنوان وعده به مردم شهر تهران داده شده و تلاش برای عمل به آنها انجام شده، گفت: برای مثال ما به شفافیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر تهران: خط 7 مترو ایمن است

رییس شورای شهر تهران: خط 7 مترو ایمن است