مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 16:032019-08-25اقتصادي

رویداد «ارائه نیاز های فناورانه صنعت فرش» ششم شهریور برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در ادامه سلسله رویداد های ارائه نیاز (Reverse Pitch)، این بار رویداد ارائه نیاز های فناورانه صنعت فرش (INOCARPET)، - رویداد ارائه نیاز های فناورانه صنعت فرش ششم شهریور برگزار می شود رویداد ارائه نیاز های فناورانه صنعت فرش، ششم شهریور ماه همزمان با نمایشگاه فرش دستباف در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در ادامه سلسله رویداد های ارائه نیاز (Reverse Pitch)، این بار رویداد ارائه نیاز های فناورانه صنعت فرش (INOCARPET)، با تکیه بر دو محور ارائه نیاز های فناورانه فرآیند تولید پشم و ابریشم و استفاده از روش های فناورانه جهت بازاریابی داخلی و خارجی فرش دستباف اجرا می شود.

این رویداد که به همت شبکه فن بازار ملی ایران و با همکاری مرکز ملی فرش ایران طراحی شده است، ششم شهریور ماه ساعت 12 الی 14 در نمایشگاه بین المللی تهران، سالن خلیج فارس، سالن همایش های مروارید، برگزار می شود.

در رویداد های ارائه نیاز که با هدف توسعه بازار محصولات دانش بنیان و رفع نیاز های فناورانه با تکیه بر توان داخلی برگزار می شوند، سازمان ها و شرکت های بزرگ با معرفی ظرفیت های سازمانی و نیاز های حوزه فناوری، فضایی برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «ارائه نیاز های فناورانه صنعت فرش» ششم شهریور برگزار می شود

رویداد «ارائه نیاز های فناورانه صنعت فرش» ششم شهریور برگزار می شود