مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 16:182019-08-25پزشكي

استنشاق اکسیژن عالی با زیکلاس مد


امروزه در تمامی فصول حتی در بهار و تابستان با وجود افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و بزرگ خصوصا تهران مشکلات زیست محیطی زیادی برای افراد ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام زیکلاس مد، همچنین با بروز پدیده وارونگی هوا در زمستان، تنفس برای افراد به سختی امکان پذیر است.

از این رو با کم شدن اکسیژن هوا بیماری هایی از جمله تنگی نفس(آسم) ، بیماری های قلبی و اختلالات هورمونی به صورت پنهان افزایش می یابد و افراد بیشتر دچار سر دردهای مزمن، بی حالی و خستگی به همراه تنگی نفس می شوند که در این حالت بهتر است با مراجعه به مراکز درمانی تحت اکسیژن تراپی (درمان با اکسیژن) قرار گرفته و علائم بهبود می یابد.

آیا با استفاده از کپسول اکسیژن در منزل می توان اکسیژن تراپی انجام داد؟ نگهداری کپسول اکسیژن در منزل خطراتی از جمله آتش سوزی و انفجار را به همراه داشته که در صورت بروز مشکل خسارات جبران ناپذیری را ایجاد میکند.

در این شرایط کارشناسان توصیه می کنند جهت اکسیژن تراپی حتما از دستگاه در راستای کمک به بهبود سلامت جامعه و کاهش مشکلات مربوط به آلودگی هوا با ورود دستگاه های اکسیژن ساز به همراه تاییدیه های وزارت بهداشت و استانداردهای اروپایی و آمریکایی خطرات استفاده از کپسول های صنعتی را کاهش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استنشاق اکسیژن عالی با زیکلاس مد

استنشاق اکسیژن عالی با زیکلاس مد