مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 18:082019-08-25فرهنگي

آغاز سریال محرمی رادیو با فریادهای فریبا متخصص + عکس


استودیو هشت به عنوان قدیمی ترین استودیوی رادیو با 70 سال قدمت یکشنبه میزبان خبرنگاران و عکاسانی بود که برای بازدید از پشت صحنه سریال مناسبتی «مهاجرین خاک سرخ» به میدان ارگ آمده بود.

- پشت صحنه سریال محرمی رادیو این اجرا در ادامه با حضور حمید شاه آبادی (معاون صدا) و حمیدرضا افتخاری (مدیرکل اداره هنرهای نمایشی رادیو) همراه شد.

حضور این دو مسوول رادیویی برای دقایقی سکوت حاکم بر استودیو هشت رادیو را شکست و در ادامه خبرنگاران صداوسیما که با دوربین به پشت صحنه آمده بودند، شروع به مصاحبه با معاون صدا و هنرمندان نمایش کردند و اجرای تیتراژ برای مدتی تقریبا متوقف شد.

بعد از ضبط قسمت های مربوط به معرفی بازیگران و استراحت کوتاهی از سوی عوامل، صحنه هایی از زدن سنج و دمام و کِل کشیدن اجرا شد که با فریادهای فریبا متخصص (بازیگر مهاجرین خاک سرخ) همراه بود.

مصطفی .

مصطفی جان .

این دیالوگ که با شیون و زاری اجرا می شد، بارها از سوی متخصص تکرار شد و مخاطبی را که هنوز در جریان کامل داستان قرار نگرفته بود، به شدت تحت تاثیر قرار می داد.

در پایان حضور اهالی رسانه در پشت صحنه نمایش محرمی مهاجرین خاک سرخ ، هنرمندان، مسئولان و عوامل نمایش با هم عکس دسته جمعی گرفتند و خبرنگاران و عکاسان کم کم استودیو را ترک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سریال محرمی رادیو با فریادهای فریبا متخصص + عکس

آغاز سریال محرمی رادیو با فریادهای فریبا متخصص + عکس