مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 04:382019-08-26پزشكي

یک روش آسان برای آب کردن شکم


عضو انجمن پزشکان ورزشی ایران معتقد است: وکیوم شکمی (نگه داشتن شکم به سمت داخل) حرکت ورزشی مناسبی برای کوچک کردن شکم و تقویت عضلات درونی و جلوگیری از افتادگی دیواره شکم است.

- عضو انجمن پزشکان ورزشی ایران معتقد است: وکیوم شکمی (نگه داشتن شکم به سمت داخل) حرکت ورزشی مناسبی برای کوچک کردن شکم و تقویت عضلات درونی و جلوگیری از افتادگی دیواره شکم است.

حسین سعادت مهر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: افزایش وزن و چاقی مشکلی است که این روزها خیلی افراد را درگیر کرده تا جایی که فرد به خاطر اضافه وزن به بیماری های مختلفی دچار می شود و یا نمی تواند بسیاری از کارهایی که دوست دارد را به خاطر اضافه وزنش انجام دهد.

یکی از نواحی که چربی زیادی در آن تجمع پیدا می کند شکم است که شکل ظاهری زشتی برای فرد ایجاد می کند و باعث مشکلاتی مثل لوردوز کمری و کمردرد می شود.

وی گفت: فردی که وزنش زیاد است و چاقی شکمی دارد پس از مدتی به علت برآمدگی بیش از حد شکم، دچار لوردوز کمری (گودی کمر) می شود و دیواره شکم شل و افتاده خواهد شد.

خیلی افراد بهانه می آورند که چون وقت ندارند نمی توانند ورزش کنند، در حالی که روش هایی وجود دارد که با انجام آن روش ها می توانید در هر زمان و مکانی عضلات درونی شکم خود را تقویت و از افتادگی دیواره شکم جلوگیری کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روش آسان برای آب کردن شکم

یک روش آسان برای آب کردن شکم