مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 08:582019-08-26اقتصادي

روستای برفیان دوباره ساخته می شود


بر اثر سیل فروردین 98 و رانش زمین در بالادست روستای برفیان شهرستان تویسرکان، بسیاری از اهالی روستا مجبور به ترک روستا شدند اما امروز پس از بررسی های کارشناسی، - محلی در مجاورت روستا انتخاب، قطعه بندی و با حضور فرماندار تویسرکان و مدیران و مسئولان مربوطه کلنگ احداث نخستین واحد ساختمانی برای ساخت دوباره روستای جدید برفیان به زمین زده شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: تعداد قطعات تفکیکی واگذار شده در مرحله نخست این پروژه 44 قطعه بوده تعداد قطعات تفکیکی پیش بینی شده در فاز دوم نیز 46 قطعه است.

حسن ظفری میزان تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض پیش بینی شده در فاز نخست را 3 میلیارد و 432 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: یک میلیارد و 840 میلیون تومان نیز تسهیلات قابل پرداخت در فاز دوم است.

وی تصریح کرد: بیش از 8 میلیارد تومان اعتبار برای آماده سازی، بهسازی و ساماندهی معابر، احداث شبکه های گاز، برق، آب و احداث رمپ و دسترسی ورودی برای روستا نیاز است.

ظفری در حاشیه افتتاح فاز نخست پروڗه اجرای طرح هادی روستای اکبر آباد و قاسم آباد نیز گفت: طرح هادی این روستاها در سال 84 تهیه و اکنون فاز نخست اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای برفیان دوباره ساخته می شود

روستای برفیان دوباره ساخته می شود