مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 09:482019-08-26سياسي

آثار فقر در ترک تحصیل فرزندان را در هرمزگان به حداقل رساندیم


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان گفت: با همت خیرین و مردم در هرمزگان آثار فقر در ترک تحصیل فرزندان را به حداقل رساندیم اما برای توسعه دسترسی فرزندان به موقعیت های تحصیلی بالاتر نیاز به برقراری عدالت اجتماعی داریم.

- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان گفت: با همت خیرین و مردم در هرمزگان آثار فقر در ترک تحصیل فرزندان را به حداقل رساندیم اما برای توسعه دسترسی فرزندان به موقعیت های تحصیلی بالاتر نیاز به برقراری عدالت اجتماعی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی الهیاری در نشستی خبری، اظهار کرد: توجه ما به جاده و کارخانه بوده اما به بنیان خانواده و مسائل اجتماعی توجهی نشده است.

وی افزود: اگر در حوزه اجتماعی سرمایه گذاری بهتری انجام می دادیم امروز آمار فقر و طلاق و سایر آسیب های اجتماعی این قدر بالا نبود، در 8 سال دفاع مقدس خون دادیم و امروز آیا نمی توانیم ایثارگری کوچکی داشته و مشکل فقر را حل کنیم؟ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان تصریح کرد: اگر بنگاه های اقتصادی که از بستر این استان به درآمدهای بالایی می رسند وظایف اجتماعی خود را انجام می دهند فقر از بین می رود.

الهیاری عنوان کرد: اگر بتوانیم دوره خوبی را به مسئله تحصیلی و توسعه انسانی بپردازیم توسعه خوبی را در استان هرمزگان شاهد خواهیم بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار فقر در ترک تحصیل فرزندان را در هرمزگان به حداقل رساندیم

آثار فقر در ترک تحصیل فرزندان را در هرمزگان به حداقل رساندیم