مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 15:282019-08-26اقتصادي

چرا داروخانه ها برای زنده ماندن، چاره ای جز فروش لوازم آرایشی ندارند؟


دبیر انجمن داروسازان ایران ضمن اشاره به گردش مالی و اقتصاد داروخانه ها و تاکید بر لزوم حمایت از صنعت داروسازی کشور، گفت: چرا فضایی برای داروخانه ها درست شده که برای زنده ماندن چاره ای جز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی ندارند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حمید خویی در مراسم اختتامیه هجدهمین همایش سالیانه داروسازان گفت: داروسازان امروز انتظارات فراوانی دارند.

سال های اخیر جفاهای زیادی بر داروسازان کشور وارد شده است.

کمتر کسی در این روزها و ماه ها در این رابطه صحبت کرده که کار داروسازان کشور در یک سال اخیر عنوانی جز جهاد یا ایثارگری ندارد.

وی افزود: اینکه امروز شرایط عرضه دارو در کشور ما عادی است، بخشی از آن به خاطر جهاد داروسازانی است که جفا دیدند و وفا کردند و بی مزد و منت خدمت ارائه دادند، اما نه تنها خدمت آنها دیده نشد، بلکه پی در پی به آنها جفا شد.

خویی افزود: یک بار تجربه جهاد داروسازان ایرانی را در سال های نخست دفاع مقدس داشتیم؛ وقتی بلافاصله بعد از انقلاب، کشورهای چند ملیتی کشور را ترک کردند و تا به خودمان بیاییم، جنگ شروع شد.

در آن شرایط کشور جنگ زده، تحریم شده و با نیازهای عظیم دارویی و پشتوانه خالی بودیم، اما داروسازان توانستند بیشتر از 90 درصد نیازهای دارویی را در شرایط جنگ و تحریم تامین کنند و این چیزی جز جهاد عظیم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا داروخانه ها برای زنده ماندن، چاره ای جز فروش لوازم آرایشی ندارند؟

چرا داروخانه ها برای زنده ماندن، چاره ای جز فروش لوازم آرایشی ندارند؟