مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 15:582019-08-26حوادث

فوق تخصص قلابی پیکرتراشی در مازندران دستگیر شد


فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری مردی شیطان صفت که با جعل عنوان در یکی از شبکه های اجتماعی از شهروندان اخاذی می کرد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی مراجعه یک شهروند به پلیس فتای این فرماندهی و طرح شکایت مبنی بر اینکه در یکی از شبکه های اجتماعی فردی با ایجاد صفحه ای شخصی در زمینه لیپوماتیک (پیکر تراشی) فعالیت می کرد از وی اخاذی کرده است، موضوع در دستور کار پلیس فتای استان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از شاکی دریافتند، فردی ناشناس با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان دکتر و فوق تخصص لیپوماتیک با انجام تبلیغات و اغفال شهروندان از آنان درخواست فیلم و تصویر اندام کرده و پس از دسترسی به این تصاویر خصوصی، اقدام به اخاذی می کند .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتا، افزود: ماموران پس از چند روز، موفق به شناسایی مخفیگاه این مرد شیطان صفت شده و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند .

میرفیضی افزود: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان کرد از بهمن ماه سال گذشته با ایجاد صفحه ای در فضای مجازی و جعل عنوان فوق تخصص جراحی و زیبایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوق تخصص قلابی پیکرتراشی در مازندران دستگیر شد

فوق تخصص قلابی پیکرتراشی در مازندران دستگیر شد