مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 16:582019-08-26سياسي

رفع مشکلات سامانه «تیتک» تا پایان شهریورماه


وزیر بهداشت با بیان اینکه مشکلات سامانه «تیتک» تا پایان شهریور ماه برطرف خواهد شد،گفت: از این سامانه به عنوان زیربنای ردیابی اصالت کالا استفاده خواهد شد.

- وزیر بهداشت با بیان اینکه مشکلات سامانه تیتک تا پایان شهریور ماه برطرف خواهد شد،گفت: از این سامانه به عنوان زیربنای ردیابی اصالت کالا استفاده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید نمکی در حاشیه هجدهمین همایش سالانه داروسازان در جمع خبرنگاران گفت: امروز نشستی در جمع داروسازان داشتیم و تقاضا کردیم با یکدیگر هم پیمان شوند و با وحدت بیشتر هم افزایی مناسب تری در عرصه ارائه خدمت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال حمایت از تولید داخل اعلام کرده اند،اظهارکرد: این موضوع به عنوان یکی از سیاست های اصلی ما برای حمایت از تولید داخل سرلوحه قرار گرفته و لازم است همکاران ما برای حمایت از تولید داخلی و حمایت از شرکت های دانش بنیان و ارتقای بخش تحقیق و توسعه شرکت های داروسازی کمک کنند همچنین همکاران ما در سازمان غذا و دارو موظف شده اند برای جلوگیری از واردات داروهای برندی که تولید مشابه داخلی دارند تلاش کنند تا این صنعت زیر واردات بی رویه لگدمال نشود.

نمکی افزود: به همکارانم در سازمان غذا و دارو اعلام کرده ام که درهای این سازمان را باز بگذارند، تولید داخل را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات سامانه «تیتک» تا پایان شهریورماه

رفع مشکلات سامانه «تیتک» تا پایان شهریورماه