مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 17:282019-08-26سياسي

ایجاد معاونت علوم انسانی و هنر در دانشگاه آزاد به یک جریان تبدیل می شود


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایجاد معاونت علوم انسانی و هنر کار بسیار ارزشمند و سرآغاز مبارک و میمونی است که قطعاً می تواند در کشور به یک جریان تبدیل شود و اثرات مثمرثمری داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری در سومین روز از همایش توانمندسازی اساتید حوزه علوم انسانی و هنر ویژه هیأت های اندیشه ورز استانی که در سالن همایش دکتر حبیبی سازمان مرکزی برگزار شد، گفت: برای نخستین بار در کشور در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی معاونت علوم انسانی و هنر شکل گرفت و یکی از متخصص ترین و دغدغه مندترین افراد این حوزه یعنی دکتر خسروپناه متولی این معاونت شد.

وی با اشاره به تغییرات ساختار دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت جدید، اظهار کرد: ایجاد معاونت علوم انسانی و هنر در دانشگاه آزاد اسلامی کار بسیار ارزشمند و سرآغاز مبارک و میمونی است که قطعاً می تواند در کشور به یک جریان تبدیل شود و اثرات مثمرثمری داشته باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نخستین دانشگاه های دنیا اواخر قرن 12 میلادی تأسیس شدند، افزود: دانشگاه ها در آن مقطع بر بستر سرمایه داری و برای برقراری ارتباط با شرق، مبادلات اقتصادی و ارتباطات بین المللی شکل گرفته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد معاونت علوم انسانی و هنر در دانشگاه آزاد به یک جریان تبدیل می شود

ایجاد معاونت علوم انسانی و هنر در دانشگاه آزاد به یک جریان تبدیل می شود