مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 شهریور 1398 ساعت 16:032019-08-27بين الملل

نشست گروه 7 آن چیزی نبود که ترامپ می خواست


دونالد ترامپ رسم دارد تا با حضور در گردهمایی های مختلف رهبران جهان، جسورانه اعمال نفوذ و رفتار کند؛ حتی اگر این کار باعث شود همتایانش معذب شوند و با اکراه به خواسته او تن دهند.

- "دونالد ترامپ رسم دارد تا با حضور در گردهمایی های مختلف رهبران جهان، جسورانه اعمال نفوذ و رفتار کند؛ حتی اگر این کار باعث شود همتایانش معذب شوند و با اکراه به خواسته او تن دهند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه واشنگتن پست در تحلیل ذیل به بررسی اظهارات دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا طی نشست گروه هفت که در شهر بیاریتز فرانسه برگزار شد، پرداخته است: اما روز یکشنبه در اولین روز نشست گروه هفت در شهر بیاریتز فرانسه او سعی داشت تا خود را عقب نگه دارد.

در حالیکه جنگ تجاری او با چین موضوع این نشست نبود، با توجه به اینکه پیامدهای این جنگ درخصوص اقتصاد جهان واضح و بدیُمن بوده، واضح است که این موضوع یکی از موارد برجسته در گفت وگوها بوده است و می توان فهمید که نشست گروه هفت، آن مقصد دوستانه که مورد انتظار ترامپ باشد، نبود.

او نشست مذکور را با مشکلی که خودش درست کرد، آغاز نمود و در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا قصد تجدید نظر درخصوص تشدید جنگ تجاری با چین دارد، پاسخی مثبت به گزارشگران ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست گروه 7 آن چیزی نبود که ترامپ می خواست

نشست گروه 7 آن چیزی نبود که ترامپ می خواست