مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 شهریور 1398 ساعت 17:032019-08-27دانش

تبعات طرح معلم تمام وقت برای معلمان


محمد امین مظلوم خداشهری؛* معلم ها همیشه جز مظلوم ترین اقشار جامعه بوده اند، جامعه ای که در دستان همین معلم رشد و نمو یافته است، - طرح معلم تمام وقت به غیرکارشناسی ترین شکل ممکن تدوین شده است؛ چرا که 30 ساعت، 36 ساعت و در نهایت 44 ساعت کار مداوم تدریس برای معلم در مدرسه جز خستگی و فرسودگی عایدی به دنبال ندارد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- محمد امین مظلوم خداشهری؛* معلم ها همیشه جز مظلوم ترین اقشار جامعه بوده اند، جامعه ای که در دستان همین معلم رشد و نمو یافته است، اما همیشه نامش گم شده است چه در میان جامعه که مدیون معلم است و چه در میان آموزش و پرورشی که خانه معلم است و هر بار با طرح و بخشنامه هایی نامش بیش از پیش گم میشود.

جالب اینجاست که همه اموزش و پرورش را مهم میدانند، اما هیچگاه قدمی بلند برای پیشبرد اهداف آن بر نمیدارند و هنوز به این باور نرسیده اند که هزینه برای آمورش و پرورش و معلم یک سرمایه گذاری بلند مدت است، اما همیشه به چشم سرمایه بر به آن نگاه شده است.

این روز ها دوباره پای طرحی جدید به زندگی معلمان باز شده است، طرحی که در ابتدا اختیاری خواندنش و در آینده از اجرای رسمی آن سخن به میان آورده اند.

طرحی که مسئولان اموزش و پرورش آن را بندی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش میدانند، سندی که همیشه مورد توجه مقام معظم رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات طرح معلم تمام وقت برای معلمان

تبعات طرح معلم تمام وقت برای معلمان