مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 شهریور 1398 ساعت 13:232019-08-28اقتصادي

مبارزه با فساد یا مفسد؟


مبارزه با فساد به قصه پرغصه ای می ماند که هر چند وقت یک بار سرفصل تازه ای از آن شروع می شود اما همانند افسانه های هزار و یک شب به فرجام نرسیده به سرفصلی نوتر می رسد.

- پرسش این است، چرا مبارزه با فساد در کشور ما آنچنان که توقع می رود نتیجه بخش نیست؟ به چند خبر از فسادهای برملا شده نگاه کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعمت احمدی در ادامه یادداشت خود در روزنامه شهروند نوشت: - برداشتن گیت های ورودی شهرک باستی هیلز در لواسان و پرده برداری از ویلاهای فوق مدرن که قیمت هر ویلا می تواند صدها طرح اشتغال زایی را کلید بزند - بازداشت و محاکمه معاون ارزی بانک مرکزی و سپس محاکمه رییس کل بانک مرکزی - دستگیری اعضای هیات مدیره بانک سرمایه، تاراج منابع این بانک که عمدتا متعلق به فرهیخته ترین قشر جامعه یعنی معلمین بود.

- محاکمه مدیران پدیده شاندیز که رویای پولدارشدن سهامداران این شرکت که با سهام کاغدی در رویای پولدار شدن چند صباحی سرگرم شده بودند.

- تاراج منابع صنایع پتروشیمی کشور توسط عده ای که بازار ارز را هم به تلاطم واداشته بودند.

- بازداشت قائم مقام شهردار سابق تهران - بازداشت اکبر طبری مرد قدرتمند قوه قضاییه در زمان ریاست آیت الله شاهرودی و آملی لاریجانی که بازداشت او منجر به نامه نگاری دو تن از روسای سابق و اسبق قوه قضاییه به یکدیگر شد و ادبیات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد یا مفسد؟

مبارزه با فساد یا مفسد؟