مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 شهریور 1398 ساعت 13:282019-08-28اقتصادي

وجود 250 هزار اپلیکیشن در کشور / ایران 90 میلیون سیم کارت فعال دارد


رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به ضریب نفوذ 120 درصدی تلفن همراه در ایران، گفت: در حال حاضر 250 هزار برنامه کاربردی فعال در کشور وجود دارد که با ایجاد بسترهای ارائه خدمات و اشتغال زایی، - کشور را در مسیر توسعه قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین فلاح جوشقانی در نخستین همایش رجیستری تلفن همراه کشور که در قزوین برگزار شد، با بیان این که طرح رجیستری در راستای دولت الکترونیک شکل گرفته و در جهت شفاف سازی و زیربنای کار سالم در حوزه ارتباطات وفناوری اطلاعات پیگیری می شود، گفت: طرح رجیستری با مشارکت و همراهی گمرک، وزارت صمت و اپراتورهای تلفن همراه دنبال می شود تا ضمن اطلاع از فرآیند کالاهای وارداتی از قاچاق تلفن همراه نیز جلوگیری شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: در چارچوب طرح رجیستری تلفن همراه با همکاری و اتصال دستگاه ها و نهادهای مسئول در حوزه گوشی های تلفن همراه، بدون مداخله فیزیکی و قضایی از سرویس دهی به گوشی های قاچاق جلوگیری می شود.

وی اظهار کرد: از پایان اردیبهشت ماه امسال برای حل مشکلات واردات گوشی با اتصال سامانه مسافربری به سامانه گذرنامه، مسافرانی که به طور قانونی وارد کشور می شوند می توانند یک دستگاه گوشی تلفن همراه وارد کرده و آن را در سامانه مسافری ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 250 هزار اپلیکیشن در کشور / ایران 90 میلیون سیم کارت فعال دارد

وجود 250 هزار اپلیکیشن در کشور / ایران 90 میلیون سیم کارت فعال دارد