مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 شهریور 1398 ساعت 17:232019-08-28سياسي

آمادگی اجرای طرح هایی در زمینه گیاهان دارویی و فولاد


معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی گفت: در خراسان شمالی آمادگی داریم در حوزه گیاهان دارویی و بخش فولاد در اسفراین به پشتوانه ظرفیت علمی موجود در جهاددانشگاهی اقدامات مهمی انجام دهیم تا تراز استان ارتقاء یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حضور معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی و مسئولان استانی خراسان شمالی، آیین تکریم و معارفه رییس جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

دکتر احمد شریفی زاده، معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی در این آیین که روز چهارشنبه، ششم شهریورماه 98 در سالن اجتماعات اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان برگزار شد، گفت: 31 پروژه ملی در جهت رفع نیازهای کشور در حوزه های دام پروری، تولید مرغ، صنعت و پتروشیمی انجام می شود زیرا دشمنان به دنبال فلج سازی اقتصاد از این راه هستند.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی تمام عیاری قرار گرفته ایم، اظهارکرد: متاسفانه فضای مجازی و رسانه ای خیلی در این جنگ با اهداف کشور همسو نبوده و به نکات منفی در این حوزه می پردازند، در حالی که در این برهه اقدامات ارزشمند بسیار با اهمیتی انجام شده است.

شریفی زاده با بیان اینکه به رغم کمبودها و تحریم ها، جوانان به خوبی توانسته اند در مقابل فشارهای اقتصادی استوار باشند، گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری باید جوانان در جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اجرای طرح هایی در زمینه گیاهان دارویی و فولاد

آمادگی اجرای طرح هایی در زمینه گیاهان دارویی و فولاد