مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 شهریور 1398 ساعت 11:032019-08-29دانش

کانون های فرهنگی و دانشجویی هویت آفرین هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در هفتمین جشنواره رویش که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد با تبریک هفته دولت گفت: - معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: بیشتر حوزه فعالیت دانشجویان در دانشگاه ها، از کانون های فرهنگی و دانشجویی آغاز می شود؛ بر این اساس کانون های ما برای دانشجو و دانشگاه هویت آفرین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در هفتمین جشنواره رویش که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد با تبریک هفته دولت گفت: کانون های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه ها پس از انجمن های علمی، پرشمارترین مجموعه تشکل های دانشجویی را به خود اختصاص می دهند.

غفاری افزود: کانون های دانشجویی در سرمایه آفرینی در دانشگاه ها به ویژه سرمایه آفرینی فرهنگی حرف اول را می زنند و در حال حاضر بیش از 3200 کانون فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه ها فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم ادامه داد: در هفتمین جشنواره رویش، 1281 کانون از 137 دانشگاه کشور حضور داشتند که توسط داوران خبره، توانمندی و آثار این کانون ها، داوری و آثار منتخب برگزیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های فرهنگی و دانشجویی هویت آفرین هستند

کانون های فرهنگی و دانشجویی هویت آفرین هستند