مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 شهریور 1398 ساعت 13:132019-08-29سياسي

در دو سه ماه آینده خبر خوبی درباره راکتور اراک اعلام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با هیأتی متشکل از معاونان و مدیران ارشد سازمان به منظور حضور در مراسم هفته دولت و روز کارمند و نیز بازدید از روند پیشرفت پروژه های مرکز تحقیقات سلامت .

- رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه بازطراحی مفهومی، پایه و تفصیلی راکتور اراک توسط متخصصان ایرانی انجام شده و از سوی متخصصان چینی، آمریکایی و بعد انگلیسی مورد ارزیابی علمی و تایید قرار گرفته، گفت: دو سه ماه آینده خبر خوبی در این باره اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با هیأتی متشکل از معاونان و مدیران ارشد سازمان به منظور حضور در مراسم هفته دولت و روز کارمند و نیز بازدید از روند پیشرفت پروژه های مرکز تحقیقات سلامت و کشاورزی البرز در این مرکز حضور یافت و در جمع مدیران و کارکنان مرکز سخنانی ایراد کرد.

معاون رییس جمهور، ضمن عرض تبریک هفته دولت و روز کارمند، یاد و خاطره شهیدان بزرگوار دولت، رجایی و باهنر را گرامی داشت و بیان کرد که اصولاً در زندگی انسان دو گونه پرسش قابل طرح است.

یکی پرسشی از چرایی و دیگری پرسشی از چگونگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دو سه ماه آینده خبر خوبی درباره راکتور اراک اعلام می شود

در دو سه ماه آینده خبر خوبی درباره راکتور اراک اعلام می شود