مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 شهریور 1398 ساعت 14:582019-08-29سياسي

تعطیلی پارلمان و ضربه مهلک به دموکراسی/ تکاپوی BBC برای توجیه فرمان ملکه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، ملکه انگلیس فرمان تعلیق پارلمان این کشور را صادر کرد و بدین ترتیب برنامه مطلوب نخست وزیر اجرا شد.

- رسانه سلطنتی انگلیس وقتی مواردی مشابه این فرمان ملکه انگلیس در سایر کشورها اتفاق می افتد، از واژه هایی نظیر کودتا ، قدرت مطلقه ، اختیارات فراقانونی و.

برای توصیف ماجرا استفاده می کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، ملکه انگلیس فرمان تعلیق پارلمان این کشور را صادر کرد و بدین ترتیب برنامه مطلوب نخست وزیر اجرا شد.

بوریس جانسون در آستانه برگزیت، خواستار تعطیلی مجلس نمایندگان بود تا دولتش با فراغ بال طرح خروج از اتحادیه اروپا را محقق کند.

این اقدام با اعتراض شدید کشورهای اروپایی همراه شده و بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازگاردین، اتحادیه اروپا بیانیه ای صادر کرد و تعطیلی پارلمان انگلیس را عملی شرورانه خواند.

بی بی سی هم از عصر چهارشنبه دائم تلاش می کند ملکه را در این میان بیطرف جلوه دهد.

رسانه دولتی ـ سلطنتی انگلیس در همه اخبار و گزارش هایی که راجع به این ماجرا منتشر می کند، اصرار دارد که به مخاطب بقبولاند ملکه در این میان نقش ویژه ای نداشته و تنها پیشنهاد نخست وزیر را پذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی پارلمان و ضربه مهلک به دموکراسی/ تکاپوی BBC برای توجیه فرمان ملکه

تعطیلی پارلمان و ضربه مهلک به دموکراسی/ تکاپوی BBC برای توجیه فرمان ملکه