مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 شهریور 1398 ساعت 22:582019-08-29سياسي

مجلس حامی ایده های بزرگ بخش خصوصی است


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس حامی تمامی ایده های بزرگ بخش خصوصی در زمینه توسعه تجارت است، خاطر نشان کرد: مجموعه هایی که در عرصه آموزش عالی قدم گذاشته اند، - باید با دیدگاهی کارشناسانه عمل کند و به گونه ای با سایر بخش های زعفران ارتباط برقرار کنند که تمامی آن ها از منافع این اقدام بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا-، احمد علی کیخا امروز در مراسم افتتاح مرکز آموزشی علمی کاربردی گروه کشاورزی تولید سحرخیز که در هتل پردیسان برگزار شد، اظهار کرد: سیاست و هدف اساسی ما در مجلس شورای اسلامی توسعه و کمک به فعالیت کشاورزی در کشور است.

خوشبختانه امروز شاهد آغاز فعالیت بخش خصوصی در بحث آموزش عالی هستیم و پرداختن به این موضوع که سهم زعفران ایران در بازار جهانی اندک است یا اینکه کشورهای همسایه در غفلت ما توسعه پیدا کردند، نباید به عنوان یک انتظار از مجلس مطالبه شود.

وی افزود: یکی از صادرکنندگان فرش در یکی از نمایشگاه ها از بنده درخواست کرد مجلس شرایطی را فراهم کند که رایزنی های اقتصادی ما در سفارت خانه ها برای تاجران بازار پیدا کنند، در حالی که این تفکر و درخواست از اساس اشتباه است.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از ماموریت های اتاق بازرگانی در هر استان پیدا کردن همین بازارهای هدف و تشوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس حامی ایده های بزرگ بخش خصوصی است

مجلس حامی ایده های بزرگ بخش خصوصی است