مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 شهریور 1398 ساعت 11:282019-08-30بين الملل

3 شهر آسیایی رکورددارِ امن ترین شهرهای جهان


در فهرست شهرهای امن سال 2019 میلادی که توسط واحد اطلاعات اکونومیست (EIU) منتشر می شود، توکیو، سنگاپور و اوساکا به ترتیب در رده های اول تا سومِ شهرهای امن جهان قرار گرفتند.

- در فهرست شهرهای امن سال 2019 میلادی که توسط واحد اطلاعات اکونومیست (EIU) منتشر می شود، توکیو، سنگاپور و اوساکا به ترتیب در رده های اول تا سومِ شهرهای امن جهان قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امسال نیز شهرهای آسیا و شرق آسیا در اقیانوس آرام در رده بندی ایمن ترین شهرهای جهان غالب بوده و توکیو، پایتخت ژاپن برای سومین سال متوالی به عنوان امن ترین شهر جهان انتخاب شد.

این فهرست هر ساله با در نظر گرفتن شاخص های مختلفی از جمله زیرساخت ها، امنیت شخصی، دیجیتال و بهداشتی 60 شهر امن جهان را به ترتیب رده بندی می کند.

امسال واحد اطلاعات اکونومیست هم چنین به بررسی عوامل محیط زیستی و آن چه که تاب آوری شهری نامیده شده و به معنای توانایی یک شهر برای بازگشت از یک شوک است، پرداخته است.

طبق گزارش اکونومیست، توکیو که از مجموعه گسترده ای از نقاط قوت با سطح پایین جرم از دو منظر جرایم خشونت آمیز و خرده ریز، زیرساخت های طراحی شده برای مقاومت در برابر شوک های طبیعی و خطر پایین بدافزارهای رایانه ای برخوردار است به کسب این عنوان منجر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 شهر آسیایی رکورددارِ امن ترین شهرهای جهان

3 شهر آسیایی رکورددارِ امن ترین شهرهای جهان