مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 شهریور 1398 ساعت 11:382019-08-30سياسي

سیدحسن خمینی: فقر زدایی گام بلندی برای رسیدن به «جامعه اخلاقی» است


یادگار امام با تأکید بر اینکه مسأله اخلاق درد عمیقی بر جان و روح جامعه ما است، گفت: اگر به دنبال جامعه اخلاقی هستیم، باید به سراغ زدودن فقر برویم.

- سیدحسن خمینی: فقر زدایی گام بلندی برای رسیدن به جامعه اخلاقی است یادگار امام با تأکید بر اینکه مسأله اخلاق درد عمیقی بر جان و روح جامعه ما است، گفت: اگر به دنبال جامعه اخلاقی هستیم، باید به سراغ زدودن فقر برویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در آیین نخستین سالگرد افتتاح خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی و گرامیداشت شهدای هفتم تیر و هشتم شهریور در حسینیه جماران، طی سخنانی گفت: به نظر من تا سالیان سال هر کسی در حوزه علوم اسلامی تحصیل می کند به نوعی خوشه چین معارفی است که آیت الله مطهری بسترش را فراهم کردند.

یادگار امام با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) که می فرمایند إنی بعثت لأتمم مکارم الأخلاق ، اظهار کرد: موضوع اخلاق درد عمیقی بر جان و روح جامعه ما است و البته از اموری است که هرچه بیشتر از آن بگوییم به نقطه اوج آن نمی رسیم و صد البته هر جایی که برسیم یک گام جلوتر از آن وجود دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه فقه حداقلی و اخلاق حداکثری است، تصریح کرد: بسیاری از دستورات اخلاقی یا دایره مستحبات را در می نوردد و یا وارد احکام ارشادی به آداب اجتماعی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدحسن خمینی: فقر زدایی گام بلندی برای رسیدن به «جامعه اخلاقی» است

سیدحسن خمینی: فقر زدایی گام بلندی برای رسیدن به «جامعه اخلاقی» است