مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 شهریور 1398 ساعت 12:182019-08-30اقتصادي

رویداد «ارائه نیاز های فناورانه صنعت فرش» با حضور بازیگران این عرصه برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، شبکه فن بازار ملی ایران با همکاری مرکز ملی فرش ایران و شرکت عظیم زاده، - رویداد ارائه نیاز های فناورانه صنعت فرش با حضور بازیگران این عرصه برگزار شد شبکه فن بازار ملی ایران با همکاری مرکز ملی فرش ایران و شرکت عظیم زاده، اولین رویداد ارائه نیاز های فناورانه حوزه فرش دستباف را با حضور شرکت های استارت آپی، دانش بنیان و فعالان این حوزه برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، شبکه فن بازار ملی ایران با همکاری مرکز ملی فرش ایران و شرکت عظیم زاده، اولین رویداد ارائه نیاز های فناورانه حوزه فرش دستباف را با حضور شرکت های استارتاپی، دانش بنیان و فعالان این حوزه برگزار کرد.

در این رویداد، مشکلات حوزه فرش دستباف مطرح شد تا استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان بتوانند بر روی این موضوعات تمرکز و راه کار هایی را در آینده جهت بهبود و توسعه این صنعت ارائه دهند.

دست پاک، رییس مرکز ملی فرش ایران به اهمیت نقش استارتاپ ها در رفع مشکل فروش فرش در بازار داخلی و خارجی و همچنین رفع ایرادات فنی که در فرآیند تولید فرش وجود دارد، اشاره کرد و افزود: استارتاپ ها می توانند پاسخ های مناسبی به سوالات صنعت دهند و مرکز ملی فرش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «ارائه نیاز های فناورانه صنعت فرش» با حضور بازیگران این عرصه برگزار شد

رویداد «ارائه نیاز های فناورانه صنعت فرش» با حضور بازیگران این عرصه برگزار شد