مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 شهریور 1398 ساعت 15:232019-08-30بين الملل

دارپا به دنبال تونل های زیرزمینی مخوف دنیا


آژانس پروژه های پژوهشی پیشرفته دفاعی آمریکا(DARPA) به دنبال تونل های زیرزمینی بزرگ و مخوف در سراسر دنیا است و از همگان خواسته تا پایان امروز این تونل ها را معرفی کنند تا در اختیار این آژانس قرار بگیرد.

- آژانس پروژه های پژوهشی پیشرفته دفاعی آمریکا(DARPA) به دنبال تونل های زیرزمینی بزرگ و مخوف در سراسر دنیا است و از همگان خواسته تا پایان امروز این تونل ها را معرفی کنند تا در اختیار این آژانس قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، آژانس پروژه های پژوهشی پیشرفته دفاعی آمریکا(دارپا) پریروز از مردم، شرکت ها و دانشگاه ها برای در اختیار گذاشتن تونل های بزرگ زیرزمینی در سرتاسر جهان کمک خواسته است.

این آژانس تحقیقاتی نظامی درخواستی را برای معرفی تونل های زیرزمینی غول پیکر متعلق به شرکت ها یا دانشگاه ها که می توانند میزبان تحقیقات و آزمایشات این آژانس باشند، ارائه داده است.

موارد مورد نیاز این آژانس بسیار عجیب هم هست، چرا که می خواهد تونل مذکور چندین بلوک شهری را پوشش دهد، در حالی که دارای یک طراحی پیچیده شامل چندین سطح و دارای تنوع ساخت مانند دارا بودن دهلیزها و راه پله ها باشد.

نکته این است که دارپا خیلی زود جواب می خواهد و در حالی که این درخواست را 20 اوت ارائه کرده، از صاحبان این تونل ها خواسته تا 30 اوت یعنی همین امروز پیشنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارپا به دنبال تونل های زیرزمینی مخوف دنیا

دارپا به دنبال تونل های زیرزمینی مخوف دنیا