مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 شهریور 1398 ساعت 19:432019-08-30سياسي

تشکیل پویش «مِنهای فقر» در کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای مرکز


همزمان با برگزاری نشست «مِنهای فقر» با موضوع واکاوی حقوق محرومان در پرتو نظام حمایت اجتماعی که به وسیله کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد، - تشکیل پویش مِنهای فقر در کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای مرکز همزمان با برگزاری نشست مِنهای فقر با موضوع واکاوی حقوق محرومان در پرتو نظام حمایت اجتماعی که به وسیله کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد، پویش مِنهای فقر با هدف فراخوان همکاری نهادهای مدنی جهت اشتراک گذاری ایده ها و راهکارهای فقرزدایی و حمایت از حقوق محرومان آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در تشریح اهداف این پویش آمده است: شناسایی و تحقق حقوق محرومان متضمن تثبیت حکمرانی همگرایانه و همکارانه دایر بر نقش آفرینی حوزه عمومی غیر دولتی و مشارکت جویی بازیگران مدنی فعال در زمینه محرومیت زدایی است.

مفاد اصول سوم و چهل و سوم قانون اساسی این انتظار را ایجاد می کند که دولت ها سیاست های حمایتی، جبران ساز و اثربخشی را به منظور فقرزدایی اتخاذ کنند.

تنظیم گری با راهبرد ایجاد رفاه و تامین نیازهای اساسی به نحوی که شهروندان بدون دغدغه معاش، امکان خودشکوفایی و رشد و تعالی را داشته و محتاج مقدمات حق حیات نباشند یک حق - مطالبه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پویش «مِنهای فقر» در کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای مرکز

تشکیل پویش «مِنهای فقر» در کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای مرکز