مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 شهریور 1398 ساعت 10:282019-08-31سياسي

نمایندگان فعال در میزان حضور و مشارکت در رای گیری ها را بهتر بشناسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، طرح شفافیت آرای نمایندگان طرحی بود که از سوی جمعی از نمایندگان تدوین شد، اما نتوانست آرای اکثریت را با خود همراه کند و فوریت آن یک بار در هفته گذشته و یک بار در سال گذشته در صحن علنی رد شد، - 110 نماینده مجلس در پویش شفافیت درباره فعالیت و حضور و غیاب مشارکت کردند، در این گزارش نگاهی آماری به میزان حضور و مشارکت این نمایندگان در رای گیری های دی ماه گذشته تا پایان تیر ماه امسال داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، طرح شفافیت آرای نمایندگان طرحی بود که از سوی جمعی از نمایندگان تدوین شد، اما نتوانست آرای اکثریت را با خود همراه کند و فوریت آن یک بار در هفته گذشته و یک بار در سال گذشته در صحن علنی رد شد، با این حال جمعی از نمایندگان مجلس به صورت داوطلبانه برای شفافیت میزان حضور و غیاب و مشارکت خود در رأی گیری های مجلس کمپینی ایجاد کردند که تا به حال 110 نفر از نمایندگان در این کمپین فعالیت های خود در مجلس را ثبت کرده اند.

در این گزارش آخرین آمار از وضعیت حضور و مشارکت نمایندگان شرکت کننده در این پویش از آبان ماه سال گذشته تا تیرماه امسال را مرور خواهیم کرد.

* آمار حضور و مشارکت نمایندگان در رای گیری های آبان ماه گذشته بر این اساس، در آبان ماه گذشته، 96 نماینده در این طرح میزان آراء خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان فعال در میزان حضور و مشارکت در رای گیری ها را بهتر بشناسید

نمایندگان فعال در میزان حضور و مشارکت در رای گیری ها را بهتر بشناسید