مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 شهریور 1398 ساعت 11:132019-08-31فناوري

اپلیکیشن آسیاتک به روزرسانی شد


شرکت آسیاتک در راستای افزایش رضایت مشتریان و با هدف ایجاد سهولت در دسترسی مشترکین به خدمات این شرکت، اپلیکیشن خود را به روزرسانی کرده و در دسترس مشترکین قرارداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی آسیاتک ، با رشد تکنولوژی و همه گیر شدن استفاده از موبایل به عنوان اصلی ترین و عمومی ترین وسیله ارتباطی در جهان، استفاده از اپلیکیشن های کاربردی افزایش یافته است.

بر همین اساس مشترکین آسیاتک می توانند در قسمت سرویس های من اپلیکیشن آسیاتک، همه سرویس های آسیاتکی خود از جمله TD LTE ،VOIP و ADSL و غیره را مشاهده کرده و صورتحساب ها، سوابق پرداخت ها و سایر موارد را مدیریت کنند.

همچنین در داشبورد اپلیکیشن آسیاتک، به سادگی مصرف اینترنت شامل مانده حجم و نام سرویس های فعلی، قابل مشاهده و مدیریت است و مشترکین می توانند در قسمت گزارش ها، ریز مصرف، تست کنترل کیفیت سرعت، گزارش هدایا و جوایز را مشاهده و انتخاب نمایند.

در قسمت درخواست های اپلیکیشن آسیاتک نیز امکان درخواست پشتیبانی فراهم بوده و حتی در صورت بروز مشکلات نرم افزاری، مشترکین آسیاتک می توانند درخواست پشتیبانی تلفنی و یا حضوری ارسال کنند.

نکته حائز اهمیت در این اپلیکیشن، وجود یک قسمت برای سوالات متداول است که در آن می توان جواب سوالات عمومی و پرتکرار احتمالی را مشاهده نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن آسیاتک به روزرسانی شد

اپلیکیشن آسیاتک به روزرسانی شد