مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 شهریور 1398 ساعت 11:182019-08-31فرهنگي

سریال های محرم را بشناسید


با آغاز ماه محرم سریال های «وقت صبح»، «ترور خاموش»، «مرضیه»، «دریا نزدیک است»، «ستایش 3» پخش و سریال های «مختارنامه»، «رسم عاشقی»، «شب دهم» و «سفر سبز»، - با آغاز ماه محرم سریال های وقت صبح ، ترور خاموش ، مرضیه ، دریا نزدیک است ، ستایش 3 پخش و سریال های مختارنامه ، رسم عاشقی ، شب دهم و سفر سبز ، ایراندخت از شبکه های یک، دو، سه، چهار، پنج، افق، نسیم و تماشا بازپخش می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، از میان سریال های اعلام شده پنج سریال و مینی سریال وقت صبح ، ترور خاموش ، مرضیه ، دریا نزدیک است ، ستایش 3 جدید هستند و موضوع آنها مرتبط با محرم نیست.

همچنین سریال های مختارنامه ، رسم عاشقی ، شب دهم و سفر سبز که تقریبا هر سال از تلویزیون بازپخش می شوند امسال نیز به تصمیم مدیران در کنداکتور جای می گیرند.

* وقت صبح و روایتی از محله های قدیمی شهر تاریخی سمنان شبکه یک سیما مینی سریال وقت صبح را برای پخش در دهه اول محرم از 11 شهریور تا 18 شهریور در نظر گرفته شده است.

مینی سریال وقت صبح به کارگردانی جواد میرزاآقازاده با فضایی معنوی و نگاه به مسائل اجتماعی در محله های قدیمی شهر تاریخی سمنان تصویربرداری شده است.

وقت صبح که در مرکز صداوسیمای سمنان و به سفارش مرکز سیمای استان ها تولید شده است، قصه روحانی جوانی را روایت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال های محرم را بشناسید

سریال های محرم را بشناسید