مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 شهریور 1398 ساعت 13:582019-08-31سياسي

مناظره ایلان ماسک و جک ما در کنفرانس هوش مصنوعی 2019


طی کنفرانس هوش مصنوعی جهانی 2019 که در چین برگزار شد، جک ما و ایلان ماسک دو فرد مهم و تاثیرگذار در حوزه فناوری حضور داشتند.

طی این کنفرانس جک ما (Jack Ma) کارآفرین، - طی کنفرانس هوش مصنوعی جهانی 2019 که در چین برگزار شد، "جک ما" و "ایلان ماسک" دو فرد مهم و تاثیرگذار در حوزه فناوری حضور داشتند.

طی این کنفرانس "جک ما"(Jack Ma) کارآفرین، صنعت گر و مدیر عامل و رییس هیئت مدیره گروه "علی بابا" از کمرنگ بودن حضور انسان ها و پررنگ بودن حضور ربات ها در آینده سخن گفت که "ایلان ماسک" چندان با وی هم نظر نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، جک ما (Jack Ma) کارآفرین، صنعتگر و مدیرعامل و رییس هیئت مدیره گروه علی بابا اخیرا اظهار کرده است فناوری هوش مصنوعی در آینده کاری خواهد کرد که افراد تنها 12 ساعت در هفته کار کنند و اوقات فراغت بیشتری داشته باشند.

جک ما اخیرا گفته است فناوری هوش مصنوعی می تواند با انجام بیشتر کار افراد، اوقات فراغت بیشتری را برای آنها به ارمغان بیاورد.

به گفته این میلیاردر پیشرفت های گسترده در هوش مصنوعی و اصلاحات در آموزش و پرورش می تواند به این معنا باشد که بسیاری از کارگران سرانجام تنها یک چهارم از ساعت های هفتگی فعلی خود کار خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره ایلان ماسک و جک ما در کنفرانس هوش مصنوعی 2019

مناظره ایلان ماسک و جک ما در کنفرانس هوش مصنوعی 2019