مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 شهریور 1398 ساعت 08:232019-09-01فرهنگي

ونیز، جشنواره فیلم یا محل اجرای احکام دادگاه های آمریکا؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رومن پولانسکی، فیلمساز لهستانی- فرانسوی که با فیلم یک افسر و یک جاسوس به ماجرای قدیمی اتهام جاسوسی دریفوس یهودی پرداخته و این فیلم در بخش مسابقه اصلی جشنواره ونیز امسال حضور دارد، - ونیز، جشنواره فیلم یا محل اجرای احکام دادگاه های آمریکا؟! هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم ونیز که از چهارشنبه ششم شهریور در این شهر آبی ایتالیا آغاز شد، نتوانست کارگردان برجسته یکی از فیلم های بخش مسابقه اش و یکی از امید های جایزه اول این جشنواره را بپذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رومن پولانسکی، فیلمساز لهستانی- فرانسوی که با فیلم یک افسر و یک جاسوس به ماجرای قدیمی اتهام جاسوسی دریفوس یهودی پرداخته و این فیلم در بخش مسابقه اصلی جشنواره ونیز امسال حضور دارد، نتوانست برای نمایش فیلمش در ونیز حضور پیدا کند و در صورتی که جایزه ای هم نصیبش شود باز هم نمی تواند برای دریافت این جایزه به ونیز برود.

همچنان که در سال 2003 نیز نتوانست برای دریافت اسکار بهترین کارگردانی به خاطر فیلم پیانیست به آمریکا برود.

دلیل این عدم حضور، حکمی است که دادگاه ایالات متحده آمریکا حدود 42 سال پیش علیه پولانسکی صادر کرده و با آنکه شاکی پرونده از شکایت خود صرف نظر نموده، اما حکم دادگاه آمریکا نه تنها در این کشور مشمول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ونیز، جشنواره فیلم یا محل اجرای احکام دادگاه های آمریکا؟!

ونیز، جشنواره فیلم یا محل اجرای احکام دادگاه های آمریکا؟!