مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 شهریور 1398 ساعت 10:132019-09-01اقتصادي

شعار روز جهانی جهانگردی 2019 گویای چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، حسن تقی زاده انصاری در این یادداشت نوشته است: گردشگری فارغ از رسالت فرهنگی و اجتماعی که دارد؛ یک صنعت است، - رییس هیات مدیره جامعه گردشگری الکترونیکی ایران به مناسبت روز جهانی گردشگری و شعار این روز با عنوان گردشگری، شغل و آینده بهتر یادداشتی نوشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، حسن تقی زاده انصاری در این یادداشت نوشته است: گردشگری فارغ از رسالت فرهنگی و اجتماعی که دارد؛ یک صنعت است، صنعتی که در کنار ویژگی های متفاوت هر کشور نسبت به کشور دیگر به عنوان یک مزیت از فعالیت اقتصادی و توسعه مناسبات اقتصادی آن تولید درآمد می کند.

گردشگری و مشاغل؛ یک آینده بهتر برای همه عنوانی است که جهان از 27 سپتامبر 2019 برآن تاکید می کند.

شغل و آینده بهتر دو عنوانی است که برای یک سال جهان برآن صحه گذاشته است.

امروزه کشور هایی همانندآمریکا که بزرگترین تولید کننده نفت در جهان است، بالاترین آمار جذب گردشگر را به خود اختصاص داده است و این بخش را به عنوان یکی از منابع مهم درآمدی خود مدنظر قرار می دهد.

در خاورمیانه و شمال آفریقا نیز کشور هایی همچون قطر، امارات متحده عربی و بحرین که همچون ایران از منابع نفت و گاز برخوردارند، سهم عمده ای از درآمد های خود را از طریق این صنعت کسب می کنند و سه رتبه اول جذب گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار روز جهانی جهانگردی 2019 گویای چیست؟

شعار روز جهانی جهانگردی 2019 گویای چیست؟