مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 شهریور 1398 ساعت 11:482019-09-01اقتصادي

علوی: سازمان برنامه در جهت رفع مشکل تخصیص قیر رایگان اقدام کند


نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات تخصیص قیر رایگان موجب اعتراضات زیادی شده است، اظهار کرد: سازمان برنامه در جهت رفع مشکل تخصیص قیر رایگان اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محسن علوی نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس با بیان تقدیر و تشکر اقدامات نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، سپاه، که اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشانده اند و با تقدیر از مسئولین بانک مرکزی و وزارت اقتصاد که ثبات را به بازار ارز بازگردانده اند گفت: همچنین از قوه قضاییه و دستگاه های امنیتی که با جدیت با مفساد و مفسدین اقتصادی برخورد می کنند تشکر می کنم.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه بیان کرد: مشکل در تخصیص قیر رایگان به شهرداری ها و دهیاری ها موجب اعتراضات بسیاری حتی در تریبون های نماز جمعه شده است، سازمان برنامه و بودجه در این باره اقدام کند.

نماینده مردم لامرد ادامه داد: شهرستان های حوزه انتخابیه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به الگویی از محرومیت زدایی تبدیل شده اند، با حمایت های دولت تدبیر و امید این شهرستان ها به قطب صنعتی استان فارس تبدیل شده و زمینه را برای اشتغال جوانان جویای کار فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوی: سازمان برنامه در جهت رفع مشکل تخصیص قیر رایگان اقدام کند

علوی: سازمان برنامه در جهت رفع مشکل تخصیص قیر رایگان اقدام کند