مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 شهریور 1398 ساعت 17:532019-09-01فرهنگي

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟/


اجرای ویژه نمایش «مایکلفسکی» برای دانشجویان، فراخوان «پیچیک» در جشنواره حقیقت،نمایش و نقد دو مستند درباره سوریه در کانون فیلم حقیقت از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

- اجرای ویژه نمایش مایکلفسکی برای دانشجویان، فراخوان پیچیک در جشنواره حقیقت،نمایش و نقد دو مستند درباره سوریه در کانون فیلم حقیقت از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

نمایش مایکِلُفسکی که به شب های پایانی خود در سالن اصلی تئاتر مولوی نزدیک شده است، بنا به تقاضای مخاطبین، با سه اجرای فوق العاده میزبان علاقه مندان تئاتر دانشگاهی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایش مایکِلُفسکی به نویسندگی و کارگردانی حسین ناظمیان پور که به عنوان نمایشنامه برگزیده مرکز تئاتر دانشگاهی در سال 97 شناخته میشود،طبق اعلام رسمی قرار بود تا 8 شهریور روی صحنه باشد، اما با توجه به تقاضای مخاطبین بنا شد یک شب دیگر در تاریخ یکشنبه 10 شهریور ماه تمدید شود.

در ادامه بنا به اعلام روابط عمومی گروه تصمیم بر این شد این نمایش باری دیگر تمدید شود و در تاریخ های دوشنبه و سه شنبه مورخ 11 و 12 شهریور ماه ساعت 19:30 نیز روی صحنه رود.

بر اساس این گزارش نمایش مایکلفسکی در تاریخ های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری (10 الی 12) شهریور به مدت سه شب در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی اجرای فوق العاده خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟/

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟/