مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 شهریور 1398 ساعت 18:532019-09-01سياسي

بررسی چالش های تامین قیر رایگان دستگاه های اجرایی در کمیسیون عمران


نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی چالش های تامین قیر رایگان برای دستگاه های اجرایی و تاکید مجلس بر تامین 4 میلیون تن قیر در سال 98، - در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

سید ابوالفضل موسوی بیدکی در گفت و گو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون عمران طرح اصلاح بند (ه) تبصره (1) قانون بودجه سال 98 به منظور تامین قیر رایگان برای دستگاه های اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: بحث قیر این است که ما در قانون بودجه مصوب کردیم که دولت موظف است 4 میلیون تن قیر معادل 6 هزار میلیارد تومان به صورت رایگان در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دهد.

بحث اول بر سر این است که دولت می گوید از آنجا که در سال جاری کمبود اعتبارات دارد توان پرداخت این 6 هزار میلیارد تومان را ندارد.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: اما از آنجا که سه سال است که بحث تخصیص قیر رایگان اجرایی شده فرصت مناسبی برای انجام کارهای عمرانی ایجاد کرده و از اهمیت زیادی برخوردار شده است.

در نهایت با فشار نمایندگان قرار بر این شد که دولت این 6 هزار میلیارد تومان را پرداخت کند و اصرار نمایندگان به نتیجه رسیده و قرار بر این شده که تاثیرات کاهش بودجه بر روی موضوع تخصیص قیر رایگان اثری نگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چالش های تامین قیر رایگان دستگاه های اجرایی در کمیسیون عمران

بررسی چالش های تامین قیر رایگان دستگاه های اجرایی در کمیسیون عمران